Қазقاز        
Кіру
Кіру тіркелу
Тәуелсіздік тұғыры - мемлекеттік тіл

Өз тілін өзі білмеген ел – ел болмайды

Халел Досмұхамедұлы

Сөзі жоғалған ұлттың өзі де жоғалады

Ахмет Байтұрсынұлы

Тіл – адам жанының тілмашы

Мағжан Жұмабаев

Тіл тазалығы үшін күрес - ешқашан толастамайтын мәңгілік күрес

Бауыржан Момышұлы

Ана тілін жақсы меңгере алмай тұрып, өзге пәндерді түсіну мүмкін емес

Жүсіпбек Аймауытұлы

Сабақ жоспары. Дәрумендердің пайдасы

17.8.2018 266

Қазақ тілі 7- сынып

Тақырыбы: Дәрумендердің пайдасы

Сабақта іске асатын оқу мақсаты:

7. Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну,ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.

ӘТН2. Орфоэпиялық норма.

Сөйлеу тіліндегі интонация,кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолданады.

Құндылықтар. Зайырлықоғамжәнеруханият.Денсаулықсақтаужәнемәдениеттіңұлттықжүйесінтабыстыдамытудыңеңмаңыздышарты.

АКТ дағдысын қолдану. Интербелсендітақтааудиовизуалдыматериалдыдемонстрациялауғақолданылады.

Өмірмен байланыс.Оқушыларғадұрыстамақтанутәртібінұғындыру.

Пәнаралық байланыс.Биология,химия,қоғам.

Сабақ барысы:

І. Қызығушылықты ояту. «Атаулар туралы үш сұрақ»

Тақырыпқа байланысты үш атауды алып,атауларға байланысты сұрақтар қою арқылы тақырыпты анықтау.

ІІ. Мағынаны тану кезеңі. Ойшақыру

«Ашықмикрафон» айдары

Тақырыпқа байланысты сұрақтар қойып,оқушыларға микрафон ұсыну арқылы,оқушылардың ойын ашық айтады.

ІІІ. Кітаппен жұмыс.

  • тапсырма. Сұрақтарға жауап беру
  • тапсырма. Мәтінді тыңдап,мазмұнын баянда.
  • тапсырма. «Төртсөйлем» әдісі

Тыңдалым тапсырмасы

«Тыңдап отырған үштік» әдісі

Пікір: Тыңдаған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен айт.

Дәлел: Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

Мысал: Пікіріңді өмірмен байланыстырып,мысал келтір.

Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз.

ІV. Сергіту сәті

V. Жеке жұмыс

VI. Кері байланыс

Тегтер:

Сондай-ақ, оқи отырыңыз

202 0

ақпарат

Тілдік кедергі һәм қарағайға қарап, тал өсер...

374 0

ақпарат

Терминді қиындатпайық

310 0

ақпарат

Тегімізді реттесек…